Reklamacije i prigovori

Kao naš kupac, imaš mogućnost proizvod vratiti unutar 14 dana od kupnje bez navođenja razloga.

Molim da povrat najavite na mail: reklamacije@lovelyboutique.hr 

Obavezno navedite ime i prezime, adresu, broj mobitela te broj računa.

 

Povrati se vrše na adresu:

Lanterna-Media d.o.o.

Bračka ulica BB

21000 Split

Hrvatska

 

te Vam po primitku možemo dostaviti drugi proizvod ili vratiti novac.

Obavezno priložite kopiju računa.

 

REKLAMACIJE

Ako si nezadovoljna proizvodom kupljenom na našem web shopu, obrati nam se te ćemo tvoju reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.  


Pošalji nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili tvojim korisničkim imenom i opisom reklamacije na e-mail reklamacije@lovelyboutique.hr

Temeljem opisa reklamacije, javit ćemo ti informaciju o tome:    

  • može li se proizvod zamijeniti za novi
  • može li se za proizvod vratiti novac
  • može li se proizvod popraviti (npr. zamijeniti kopča)

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na tvoju adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne nazad u naše skladište, šaljemo ti obavijest o načinu riješavanja reklamacije. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađen u roku od 15 radnih dana.

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo da u prisustvu dostavljača provjeriš svoj paket. Ukoliko uočiš oštećenja na ambalaži prilikom dostave, ta su oštećenja nastala u transportu te te molimo da takve pošiljke ne preuzmeš od dostavljača nego ga zamoliš da nam paket odmah vrati na skladište. Javi nam tau situaciju na gore navedeni mail te ćemo što prije poslati ispravan proizvod!

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave nesuglasnosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo te da nas kontaktiraš mailom, preko čega ćemo usaglasiti daljnje korake za povrat robe. U slučaju robe s greškom, trošak povrata robe snosi Lanterna-Media d.o.o.

 

 

ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno uredbi Europske unije, Lovely Boutique web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.

Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.

Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine.

Nastavno na gore navedene odredbe, u nastavku je elektronska poveznica (link): Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova

Za detaljnije informacije budite nam se slobodni obratiti putem e-maila na adresu reklamacije@lovelyboutique.hr