Reklamacije i zamjene

ZAMJENE I POVRATI

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti za drugi proizvod ili vratiti bez navođenja razloga unutar 14 dana od primitka paketa.

Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni i nekorišteni proizvod poslati s računom ili kopijom računa. Proizvod mora imati etiketu.

Zahtjev za zamjenu možete poslati na mail: reklamacije@lovelyboutique.hr 

U mailu je potrebno navesti: ime i prezime, broj narudžbe, broj mobitela i naziv ili sliku proizvoda za koji želite zamijeniti ranije naručeni proizvod. Obavezno navesti željenu boju proizvoda i boju metala (ukoliko ima više izbora).

Obavezno je navesti ime i prezime, adresu, broj mobitela te broj računa.

Povrati se šalju na adresu:

Lanterna-Media d.o.o.

Šime Ljubića 12A

21000 Split

Hrvatska

Obavezno priložite kopiju računa.

Po primitku proizvoda možemo Vam dostaviti drugi proizvod ili vratiti novac.

*Ukoliko se proizvod ne vraća zbog greške prodavatelja, troškove poštarine snosi kupac.

 

REKLAMACIJE

Ako ste nezadovoljni proizvodom kupljenim putem našeg web shopu, slobodno nam se obratite te ćemo Vašu reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.  


Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili Vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije na e-mail reklamacije@lovelyboutique.hr

Temeljem opisa reklamacije, javit ćemo Vam informaciju o tome:    

  • može li se proizvod zamijeniti za novi
  • može li se za proizvod vratiti novac
  • može li se proizvod popraviti (npr. zamijeniti kopča)

U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja oštećeni proizvod i vraća na naše skladište. Kada proizvod stigne nazad u naše skladište, šaljemo Vam obavijest o načinu rješavanja reklamacije. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađen u roku od 15 radnih dana.

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu dostavljača provjerite svoj paket. Ukoliko uočite oštećenja na ambalaži prilikom dostave, ta su oštećenja nastala u transportu i u tom Vas slučaju molimo da takve pošiljke ne preuzmete od dostavljača nego ga zamolite da nam paket odmah vrati na skladište. Javite nam se u slučaju nastale situacije na gore navedeni mail te ćemo što prije poslati ispravan proizvod.

U slučaju popravka proizvoda, oštećeni proizvod šaljemo u My Lovely Bag tvornicu te Vam šaljemo na adresu prilikom primitka popravljene torbice. Popravak torbica se može čekati 1-2 mjeseca.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave nesuglasnosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate mailom te ćemo se dogovoriti za daljnje korake za povrat robe. U slučaju proizvoda s greškom, trošak povrata robe snosi Lanterna-Media d.o.o.

 

ONLINE RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Sukladno uredbi Europske unije, Lovely Boutique Web trgovina sudjeluje u rješavanju potrošačkih sporova za proizvode i usluge kupljene putem interneta, a koje kupci mogu predati online.

Uredba Europske Unije br. 524/2013. o online rješavanju potrošačkih sporova (Online Dispute Resolution platform) primjenjuje se od 09. siječnja 2016.

Sukladno Članku 14. stavku 1. te Uredbe propisana je obveza trgovaca sa sjedištem u Europskoj uniji koji sudjeluju u ugovorima o online prodaji da na lako dostupnom mjestu na svojim internetskim stranicama osiguravaju elektronsku poveznicu s Platformom za ORS. Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS) započela je s radom 15. veljače 2016. godine.

Nastavno na gore navedene odredbe, u nastavku je elektronska poveznica (link): Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova

Za detaljnije informacije slobodno nam se obratite putem e-mail adrese -  reklamacije@lovelyboutique.hr