Često postavljena pitanja

1. Koliki je trošak dostave?

Trošak dostave iznosi 6,29 EUR za kopno i 9,99 EUR za otoke.

2. Koji je minimalan iznos za besplatnu dostavu?

Nema minimalnog iznosa za besplatnu dostavu.

3. Koji su dostupni načini plaćanja?

- plaćanje pouzećem

- plaćanje općom uplatnicom - virman ili mobilnim/internet bankarstvom 

- karticom putem Corvus Pay-a

Ovdje pronađi više informacija o načinima plaćanja.

4. Kako mogu iskoristiti promo kod?

Ukoliko imate promo kod, možete ga iskoristiti u završnoj fazi narudžbe nakon što unesete svoje podatke. Kliknite na kućicu "Kod za popust". Pripazite da unesete ispravno sve znakove prilikom unošenja promo koda. Promo kodovi mogu se iskoristiti samo jednom i ne mogu se kombinirati s drugim kodovima i promocijama. 

5. Proizvod koji želim naručiti trenutno je nedostupan. Kada će ponovno biti dostupan?

Ukoliko se radi o aktualnom proizvodu, ponovno će biti dostupan kroz mjesec dana. Ukoliko želite primiti obavijest kada se proizvod vrati na stanje, slobodno nas kontaktirajte i ostavite Vaše podatke za kontakt kako bismo Vas mogli obavijestiti te model, boju i metal željene torbice.

6. Kako ću znati je li moja narudžba uspješno izvršena?

Ubrzo nakon završetka kupnje na Vaš mail ćete primiti potvrdu s brojem narudžbe. Ukoliko niste primili potvrdu, provjerite "junk" mail (neželjenu poštu). Ako unutar 24 sata od narudžbe ne primite potvrdu o narudžbi, slobodno nas kontaktirajte putem chat-a, mail-a, telefona ili WhatsApp-a. Rado ćemo Vam pomoći! Prilikom narudžbe potrebno je upisati Vaš email kako biste mogli dobiti potvrdu.

7. Mogu li dodati proizvode u već završenu narudžbu?

Nažalost, ne možete jer je narudžba već zaključena. 

Svakako nam se možete javiti  i ukoliko nismo spakirali Vašu narudžbu, možemo dodati željene proizvode.

8. Prilikom narudžbe sam unio krive podatke. Što učiniti?

Ukoliko ste naveli pogrešne detalje, slobodno nas kontaktirajte putem chata, na mail (info@lovelyboutique.hr), putem mobitela/WhatsApp-a (+385 91 268 3333). Ukoliko nas mislite zvati, imajte na umu da je je naše radno vrijeme pon-pet od 08:00 do 16:00. 

 9. Kako mogu provjeriti status svog paketa?

Provjerite status Vaše narudžbe na sljedećem linku - https://www.dpd.com/hr/hr/primanje-paketa/parcel-tracking/

Potrebno je upisati broj Vašeg paketa koji ste dobili putem mail adrese.

10. Šaljete li pakete samo unutar Hrvatske ili i u inozemstvo?

Pakete šaljemo unutar Hrvatske i Europske Unije. Poštarina za Europsku Uniju obračunava se prilikom upisivanja svih podataka za narudžbu.

11. Mogu li otkazati svoju narudžbu ako još nije poslana?

Možete! Narudžba se može otkazati ukoliko nije predana dostavnoj službi.

12. Može li se adresa isporuke razlikovati od adrese računa?

Naravno! Prilikom unosa Vaših podatka za narudžbu, unesite podatke za adresu računa.

13. Na koji način mogu zatražiti R1 račun?

Ako kupac želi R1 račun za tvrtku, uz potrebne osobne podatke (ime i prezime osobe koja će preuzeti paket, adresa preuzimanja paketa, broj mobitela/telefona), potrebno je u napomeni navesti OIB, naziv tvrtke i sjedište tvrtke. Za sve ostale informacije javite se na mail - info@lovelyboutique.hr

14. Moram li se registrirati kako bi naručila proizvod?

Registracija nije potrebna! Ukoliko želite možete se registrirati ili predbilježiti na naš Newsletter kako biste bili u toku sa svim nadolazećim popustima i novim kolekcijama.

15. Što se događa kad izvršim svoju narudžbu putem mobilnog ili internet bankarstva?

U tom slučaju, Vašu narudžbu obrađujemo nakon što nam je uplata vidljiva. Poželjno je da nam pošaljete potvrdu kako bismo što prije obradili Vašu narudžbu.

16. Što mogu učiniti ako mi je isporučen nepotpun, krivi ili oštećeni paket?

Sve informacije možete pronaći ovdje - https://lovelyboutique.hr/pages/reklamacije-i-prigovori

 17. Jeli proizvod koji mi je u košarici dostupan na stanju?

Svi proizvodi koji su dostupni na našem Webshopu, odnosno koje možete dodati u košaricu su dostupni na našem skladištu.

18. Želim torbicu koju nemate na webshopu. Možete li mi je naručiti?

Ukoliko u tvornici imaju na stanju željenu torbicu, možemo naručiti.

Ukoliko nemaju na stanju, ali imaju raspoloživog materijala, možemo dogovoriti da Vam naprave torbicu.

19. Puknuo mi je remen ili se promijenila boja. Što mogu učiniti?

Ukoliko imate problem s remenom, možemo Vam naručiti novi remen iz tvornice.

20. Puknuo mi je patent na torbici. Nudite li uslugu popravka?

Nudimo uslugu popravka, ali se na nju nešto duže čeka i do 6 tjedana. Naime, sve torbice koje su oštećene, a mogu se popraviti, šaljemo direktno tvornici u Tomislavgrad. Zbog toga se popravak čeka nešto duže. Ukoliko Vam treba popravak, a torbicu ste kupili preko nas, slobodno nam se javite.

21. Može li se kod iskoristiti na već snižene proizvode?

Ne, kod se ne može iskoristiti na već snižene proizvode. Naša pravila o popustima ne dopuštaju kombiniranje kodova za popust s već postojećim sniženjima ili drugim promocijama.

22. Koliko moram čekati paket, a nalazim se u Eu?

Ovisno o državi u kojoj se nalazite. Većinom se čeka 2-7 radnih dana.

23. Napravila sam narudžbu i paket mi još nije stigao.

U pravilu, pakete možete do 5 radnih dana, ali uvijek postoje iznimke. Ukoliko ste napravili narudžbu dok traje kod za popust, moguće je čekati nešto duže zbog velikog broja narudžbi. Inače, u 90% slučajeva, paket stigne na Vašu adresu u roku 1-3 radna dana.